Ülkemizin COVID - 19 ile mücadele sürecinde BAMER DANIŞMANLIK olarak, milli sorumluluk bilinci içerisinde almış olduğumuz kararları ve uygulamalarımızı kamuoyunun bilgisine sunarız:
1- Hem çalışanlarımızın, hem değerli müşterilerimizin, hem de halkımızın sağlığını koruyabilmek için 20 Mart 2020 tarihinden itibaren İzmir - Karşıyaka'da bulunan ofisimizde dönüşümlü olarak sadece 1 arkadaşımız görev almaktadır. Çalışmalarımız normal mesai saatlerimize göre azaltılmış olarak gerçekleştirilmektedir.
2- Diğer çalışma arkadaşlarımız, evlerinden çalışmalarına devam etmekte, iç iletişimimiz dijital ortamda telekonferans ve dijital yazışma şeklinde; müşterilerimiz ile iletişimimiz ise telefon ve dijital haberleşme araçları üzerinden sürdürülmektedir.
4- Özellikle hibe destek onayı almış süreli yatırım projelerimizin ilgili kamu kurumları nezdinde takibi ile ilgili çalışmalarımız, hem yasal mevzuatın öngördüğü şekilde hem de müşterilerimizin herhangi bir hak kaybı yaşamaması için zamanındalık prensibine uygun şekilde devam etmektedir.
5- Çalışma modelimiz, yeni iş geliştirmekten ziyade süreli yatırım projelerinin süreli acil takip işleri ile sınırlı tutulmaktadır. Bu dönemde yeni iş geliştirme amaçlı herhangi bir müşteri ziyareti gerçekleştirilmemektedir.
6- Bu dönemde TÜBİTAK, KALKINMA AJANSLARI ve KOSGEB gibi kurumlar tarafından ilan edilen; salgın riski ile mücadeleye katkı sağlayarak, salgının etkilerini azaltmaya dönük acil çözümler sunan hibe programlarına; BAMER DANIŞMANLIK olarak, proje hazırlama ve teslim hizmetlerimiz ücretsiz olarak sunulacaktır.
İçinde bulunduğumuz bu sıkıntılı günlerin; kurallara uyarak, karşılıklı anlayış ve dayanışma içerisinde en kısa süre içerisinde sona ereceğine olan inancımız sonsuzdur. Sağlıklı ve başarılı günleri paylaşmak ümidiyle...
BAMER AİLESİ
Yeni Girne Caddesi No:34/1 Karşıyaka - İZMİR | Tel: +90 232 363 83 85 | Faks: +90 232 363 83 87 | e-mail : bamer@bamer.com.tr
Müşteri İlişkileri : 0 533 660 70 40